Saturday, August 27, 2011

Happy birthday to ME

My Oreo Cheese Cake

Salam semua..

Sudah dua tahun berturut-turut birthday eden jatuh di dlam bulan puasa, rasa bersyukur kerana jatuh pada bulan baik dan penuh keberkatan ini.  Tidak banyak yang eden boleh cerita tentang birthday ni, yang confirmnya umur eden dah makin meningkat ke tuut...tuttt......hihi.  Harapan untuk diri sendiri semoga eden lebih sukses dalam apa juga yang eden buat dalam menjalani kehidupan selepas ini bersama keluarga tersayang.

Tahun ini isteri eden telah bersusah payah membuat kek yang istimewa untuk hari besar eden ini.  Terima kasih yang tak terhingga atas sedikit pergorbanan masa yang diberikan kerana eden tahu isteri eden sekarang memang tengah sibuk sangat writing dan labnya.

Patutlah cheese cake di kedai kek mahal, isteri beritahu harga bahan-bahan untuk kek ini dah 1600 Yen.  Apa pun eden gembira lebih-lebih lagi hari ini akan diadakan Majlis Khatam Quran bersama rakan-rakan lain disamping menyambut malam tujuh likur sebelum tibanya Aidilfitri.




No comments:

Post a Comment

Apakah Ini RINDU....

Aaaloooooo........Konnichiwa minna.... Masih lagi sey tidak lupa bait perkataan  tu walau telah sekian lama meninggalkan bumi di mana per...