Sunday, June 28, 2015

Apakah Ini RINDU....

Aaaloooooo........Konnichiwa minna....

Masih lagi sey tidak lupa bait perkataan  tu walau telah sekian lama meninggalkan bumi di mana permulaan matahari menampak wajahnya.

Sey terasa rindu, rindu untuk menulis kembali. Setelah sekian lama sey tinggalkan ruangkan ini tanpa sebab yang munasabah mungkin. Bukan sey tidak minat lagi...minat iu tetap mendalam, idea bertong-tong rasanya mendap di kepala ini. Tapi jari jemari ni seakan lemah untuk mencarik-carik sesuatu di atas tinta maya ni. 

Ceh........

Sayang eh kalau benda yang dah lama kita buat kita biarkan macam tu saja. Mungkin lepas ini azam sey agar dapat sey coretkan sesuatu untuk dikongsi semula dengan pembaca. In Sha Allah. Cuma apa yang perlu sey buat sekarang....

Sey kena kutip balik satu persatu semangat yang telah lama tercicir di sepanjang perjalanan sey hingga ke hari ini.......mudah-mudahan dan percayalah kita akan berjumpa lagi di "Secawan Kopi @ My Perpatih Kissaten...."

Jya Mata.....



No comments:

Post a Comment

Apakah Ini RINDU....

Aaaloooooo........Konnichiwa minna.... Masih lagi sey tidak lupa bait perkataan  tu walau telah sekian lama meninggalkan bumi di mana per...